Kontrola a audit stávajících smluv
Na počátku naší spolupráce provedeme důkladný audit všech produktů, které klient aktuálně využívá. Důvodem je, abychom měli přehled o aktuální situaci a všech výdajích. Společně s klientem pak diskutujeme, jestli jsou smlouvy nastaveny správně, zda vyhovují jeho aktuálním potřebám, životní situaci a zda je možné je optimalizovat nebo bude lepší pokračovat bez změn.
Pravidelná setkání
S klienty, kterým poskytuji komplexní péči o jejich finanční produkty, máme dohodnuté pravidelné osobní, v krajním případě online schůzky. Tyto schůzky se obvykle konají v ročních intervalech. Cílem těchto setkání je udržovat přehled o aktuálním stavu a potřebách klientů. Je to skvělá příležitost říct si s klientem co je u něj nového, co se změnilo a pokud klient investuje, projdeme si aktuální stav jeho portfolia.
Kompletní přehled - klientská karta
Zavedeme osobní kartu klienta, kde jsou přehledně zobrazeny všechny jeho finanční produkty, ať už zprostředkované mnou nebo někým jiným v minulosti. Klient má přehled o platebním předpisu pro jednotlivé produkty a poznámkách o tom, co se s daným produktem má dělat. Tato karta mu pomáhá lépe se orientovat ve svých financích.
10 + 1 Krok k novému bydlení